גלגלי ZIPP FIRECREST

הגלגלים החדשים של zipp מסדרת ה- firecrest החדשה צריכים לעמוד בהרבה ציפיות. אחרי הכל – דגמי ה 404 וה- 808 הם אולי הגלגלים המוכרים ביותר מבין הגלגלים בעלי החתך העמוק.
כבר מספר שנים שגלגלי zipp שולטים בצורה מוחלטת באליפות העולם לאיש ברזל בהוואי, ולמעשה בארבע השנים האחרונות יש יותר גלגלים של zipp מאשר של כל החברות האחרות גם יחד.למעשה גם השנה דגם ה- 404 הביא את מירנדה קרפרי לניצחון מבין השנים, ודגם חדש של 808 firecrest טובולר הביא את מקורמק לניצחון מבין הגברים. כך שכאשר החברה הכריזה על הגלגלים החדשים בעלי הצורה הקיצונית – הרי שיש לגלגלים החדשים נעליים גדולות להכנס אליהן.
במבחן שנערך לשני הדגמים החדשים, ה- 404 וה- 808 קיבלנו רושם ראשני שמדובר בגלגלים שבנויים היטב. הם קלים, אך לא בטירוף. ה- 404 שוקלים 1557 גרם לסט, ואילו ה- 808 שוקלים 1759 גרם לסט – כך שהם מתחרים בכבוד במתחרים שלהם, וקלים משמעותית מדגמי הקלינצ'ר של הדור הקודם.
הבעייה ההיסטורית של חישוקי הקרבון היא שהם לא עומדים טוב בחום שמופעל על משטח הבלימה בעת לחיצה על המעצורים. דגמים מסויימים של חברות אחרות הפסיקו את הייצור בדיוק בגלל בעייה זו. zipp לא התכוונו לייצר את הגלגלים האלו מבלי שידעו שהם מסוגלים לפתור את הבעייה בצורה אמינה לחלוטין. כעת החברה טוענת כי יש לה דבק שיהיה מספיק חזק ועם יכולת מצויינת להתמודדות עם חום – כך שהגלגל יהיה בטוח לחלוטין.
אז מה אנחנו אומרים על הגלגלים? אנחנו אוהבים אותם מאד!! הגלגלים מייצגים איזון כמעט מושלם בין משקל נמוך, ארודינאמיות ואיכות רכיבה מעולה. בנוסף ישנה כמובן את האפשרות לבחור בגלגלי קלינצ'ר כאופצייה נוחה לאלו שמעדיפים בכך.יש כאן הרבה מה לאהוב ואנחנו לא יכולים לשבח אותם מספיק. החסרון היחידי שלהם הוא שהם לא הגלגלים הזולים ביותר שניתן למצוא.